Subject: Vabaühenduste Liidu tagasiside võrdsete võimaluste ja soolise võrdsuse edendamise toetuse määrusele
From: "Marcus Ehasoo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Pille Penk"
Date: Wed, 12 Mar 2025 14:59:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Vabaühenduste Liidu tagasiside võrdsete võimaluste ja soolise
võrdsuse edendamise toetuse määruse eelnõule. Tagasiside on lisatud
manusena.

Lugupidamisega

Marcus Ehasoo

Huvikaitse juht / head of advocacy

5343 2142

[email-masked]

Network of Estonian Nonprofit Organizations

www.heakodanik.ee <http://www.heakodanik.ee/>

Telli uudiskiri! <http://eepurl.com/dvGfST>